Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Inloggningen till molnet fungerar inte, kan jag jobba ändå?

Hej!
Har mina bokslutsfiler sparade i molnet. Inloggningen till molnet fungerar inte. Finns det någon möjlighet att hitta mina bokslutsfiler för att kunna arbeta vidare?

Kommentarer

  • Hej!

    Om du av någon anledning inte kan logga in i molnet finns det alltid en säkerhetskopia lokalt på din dator som du kan använda (om inte standardinställnignarna är ändrade). Det du missar kan vara de senaste 5 minuterna som du jobbat. Om du har vår standardinställning så är sökvägen till din säkerhetskopia:
    C:\användare\delat\delade dokument\BL Bokslut\ BL Bokslut besk 20XX dokument\intern säkerhetskopia. Här ser du då olika mappar för varje organisationsnummer. När du nu arbetar med filerna kommer det att sparas lokalt. När du sedan loggar in på molnet kan du kopiera upp dessa filer till molnet. Du går då på hantera molndokument och där finns en knapp nertill vänster kopiera filer till molnet.

    Hälsningar

    Elenor Support
  • För att läsa mer och även se en film om hur molnfunktionen fungerar i vår manual
    klicka här »​​​
    Linda Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

För att kommentera måste du ha ett supportavtal. Ange kunduppgifter