Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Fel vid öppning av bokslutsfiler, och ny version Bokslut 2019

2 frågor/fel
Bokslut 18
När jag skall öppna vissa bokslutsfiler får jag meddelandet att programmet stött på nåt fel och måsta avslutas/startas om. Gör detta men får samma felmeddelande.
Kan alltså inte öppna filen. Bokslutet är nästan klart och jag måste kunna öppna filen annars är många timmars arbete bortkastat. har inte stött på detta tidigare.
Vad gör vi?

Fråga 2.
Försökte ladda ner bokslut 19 och får då besked om att man måste ange kundnummer och inlogg. Försökte med de koder jag har men lyckades inte försökte få ny kod men det funkade inte heller. så nu har jag bara fått in en testversion.
Tycker att ni gjort det för krångligt här. Om vi har betalat licenser för hela året så borde nedladdningen av nya versioner kunna göras automatiskt eller åtminstone utan en massa inloggningar. Vi har 6 licenser på bokslut proffs och alla måste ju ladda ner separat med dessa krångliga lösenord m.m. Detta är inte användarvänligt. Skicka oss nu inloggningar som funkar. Halva året har ju gått.
Nu försvinner denna arbetsdag utan att jag kan göra nåt klart.
Med vänlig hälsning Tomas Öberg
Tomas Öberg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Tomas,
    Ring till vår support 0650-54 14 03 så får vi reda ut problemen
    Anders S Teknisk support
  • Hej,
    Jag har samma fel på en fil. Går inte att öppna alls. Är det något jag kan lösa själv?
    Johan
  • Om du har problem med en specifik fil så har det troligen hänt något med just den filen (avbrott utan att kunna spara ordentligt etc). Då måste vi kolla på den för att se om den går att fixa till. Det bästa är om du kan maila in den filen till support@blbokslut.se eller ringa oss i supporten så kan vi koppla upp oss och ta problemet direkt i din dator.
    Jonas Gladh Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

För att kommentera måste du ha ett supportavtal. Ange kunduppgifter