Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Fel vid öppning av bokslutsfiler, och ny version Bokslut 2019

2 frågor/fel
Bokslut 18
När jag skall öppna vissa bokslutsfiler får jag meddelandet att programmet stött på nåt fel och måsta avslutas/startas om. Gör detta men får samma felmeddelande.
Kan alltså inte öppna filen. Bokslutet är nästan klart och jag måste kunna öppna filen annars är många timmars arbete bortkastat. har inte stött på detta tidigare.
Vad gör vi?

Fråga 2.
Försökte ladda ner bokslut 19 och får då besked om att man måste ange kundnummer och inlogg. Försökte med de koder jag har men lyckades inte försökte få ny kod men det funkade inte heller. så nu har jag bara fått in en testversion.
Tycker att ni gjort det för krångligt här. Om vi har betalat licenser för hela året så borde nedladdningen av nya versioner kunna göras automatiskt eller åtminstone utan en massa inloggningar. Vi har 6 licenser på bokslut proffs och alla måste ju ladda ner separat med dessa krångliga lösenord m.m. Detta är inte användarvänligt. Skicka oss nu inloggningar som funkar. Halva året har ju gått.
Nu försvinner denna arbetsdag utan att jag kan göra nåt klart.
Med vänlig hälsning Tomas Öberg
Tomas Öberg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

För att kommentera måste du ha ett supportavtal. Ange kunduppgifter