Supportforumet - användning

Hej,
När det gäller kundspecifika frågor, som t ex det som hänt mig idag. Jag uppdaterade anläggningsregistret för en specifik kund i bokslutsprogrammet. Åkte ut till kunden och arbetade där några timmar för att senare på mitt kontor fortsätta i bokslutsprogrammet. Allt i molnet och inloggad.

Nu när jag ska in och göra klart, efter kundbesöket, så går inte molnfilen jag arbetade i att öppna. Programmet ber mig kontrollera att jag är uppkopplad mot internet. Övriga bokslutsfiler för andra kunder går att öppna utan problem. Något har alltså hänt med just denna fil.

Min fråga är nu, efter att ni stängt möjligheten att skicka mejl till supporten, om alla frågor via Frågor & Svar blir publicerade alternativt sökbara för andra? Även om de är specifika för mitt program/mina filer? Eller fungerar Frågor & Svar som en support mellan mig och er utan sökbarhet för era övriga kunder?
Monica Lööf Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Monica!

    En högst relevant frågeställning! När en fråga kommer in till Kundo hamnar den inte direkt i forumet synbar för alla utan ska först granskas av oss på supporten. Vi gör då avvägningen om det är en "allmän" fråga som kan ha intresse för samtliga kunder eller om den är mer "kundspecifik". Skulle den, som i ditt fall, innehålla uppgifter som inte ska vara allmänna så kommer den aldrig att hamna synbar för samtliga utan vi kan välja att svara enbart dig. Vi postar givetvis aldrig filer från kunder, eller andra typer av uppgifter som kan vara känsliga.

    När det kommer till din supportfråga så skulle en tekniker behöva söka reda på den filen i molnet för att se vad som har hänt. Du får därför gärna ringa in till supporten när du har tid på 0650-541403 så kan vi hjälpa dig med den!

    Ha en bra dag!
    Clara Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

För att kommentera måste du ha ett supportavtal. Ange kunduppgifter